Etichete

, , , , , ,

      Ar putea merge în dormitor, ar putea lua și cartea aia cu el, iar dimineață vom fi doar doi străini care vor bea, întâmplător, cafeaua împreună. E târziu, iar gândurile mele fug printre dorințe născute chiar din momentul în care degetele lui mi-au atins spatele în timp ce dansam. Mă atrage, dar lucrurile se întâmplă așa numai în filme, ar fi o copilărie să mă las, tocmai acum, ghidată de scenarii imaginate. Cu un zâmbet prietenos și puțin forțat îl întreb dacă totul este ok.

-Da, este foarte bine! Mulțumesc mult, cine știe de cine mă mai loveam și în seara asta dacă plecam acum.

-Da, așa măcar te-ai lovit de mine. Hai, spor la citit. Eu mă voi mai uita la televizor, dacă nu ai somn, știi unde mă găsești. Îi răspund în grabă. Aș vrea să scap cât mai repede de privirea lui, fie să scap, fie să mă las devorată de ea. Rămân ațintită înaintea lui iar involuntar, ochii mei încep să îl exploreze. E un bărbat fascinant și emană un aer aparte, aproape mă face să mă simt ca o tânără naivă și excitată din cauza solistului impasibil al unei trupe rock anonime. Fără să vreau, observ că nici eu nu i-am rămas indiferentă. Tânjim amândoi după același lucru dar acum parcă timpul a înghețat și noi odată cu el. 

       Parcă trezit din transă se îndreaptă ezitant către ușa dormitorului, apoi într-o fracțiune de secundă, îmi simt buzele cuprinse într-un sărut mult așteptat în timp ce mâinile lui îmi țin corpul strâns lipit de al său. Mă trântește pe canapea iar orice încercare de a scăpa de atingerile acestui bărbat, n-ar fi altceva decât o imensă greșeală. 

      Îi deschei cămașa și mă las cuprinsă de căldura și parfumul lui. Îmi doresc să îi simt fiecare centimetru din piele cât mai aproape. Respirațiile noastre neregulate, dar perfect sincronizate străpung liniștea camerei, iar New York-ul geme din spatele geamurilor. Buzele lui își croiesc atent drumul pe abdomenul meu, iar cu fiecare gest îmi simt inima bătându-mi mai tare. Respirația mi se oprește atunci când obrazul lui aspru îmi atinge ușor interiorul coapsei. Cu el aici simt că am lăsat deoparte orice mască ori inhibiție. Bărbatul de care sunt îndrăgostită e chiar aici cu mine iar orașul se închină la picioarele noastre. Buzele și limba lui caldă mă poartă pe culmile plăcerii și pot presimți momentul ce urmează. Îmi înfig degetele în părul lui în timp ce îmi simt fiecare mușchi încordat. Simt acea tensiune crescândă iar gemetele mele tot mai greu de controlat îi dau de înțeles dragului meu iubit că sunt cea mai fericită femeie din New York.

     Nu am crezut că voi mai avea nevoie de vreun bărbat, cel puțin nu în viața asta, dar iată cum o singură noapte, predestinată parcă, ajunge să-mi răstoarne toate certitudinile. El e singurul căruia m-am dăruit fără rețineri. Ciudat, nu? Să fie o simplă întâmplare ori totul a fost menit să capete așa o turnură. Sper doar ca timpul să se oprească acum, sub atingerile lui.

