Etichete

, , , , , , , , , , , ,

Întunericul era dominant în micul ei paradis din inima New York-ului. Puteam să jur că-i place noaptea, pe cât îmi place și mie de tare. Am citit-o demult, de când dansam. Am citit-o ca pe o carte scrisă de mine însumi, ca pe revista Vogue când mă plictisesc într-un loc public și nu vreau să par un neadaptat. Își lasă toate măștile pe preșul de la ușă, acolo unde se descalță de pantofii cu toc. Elegant, încet, trăgându-i afară din picior ajutându-se de tocuri, ridicând piciorul și dezvelindu-și coapsa goală al cărei gust mă face curios. Am rămas ca prostul în ușă, urmărind fiecare gest al ei, mușcându-mi buzele când se apleca și îi puteam vedea clar formele, făcându-mă să mă excit ca un adolescent în fața celei de-a doua partide de sex din viața lui. Sunt așa slab în unele momente. Sper că fața mea nu trădează prea multe. Mă prefac indiferent de aspectul acestei femei, alături de care am una dintre cele mai perfecte seri din viața mea. Adică, ce șanse sunt ca femeia care mă intrigă cel mai mult dintr-un bar să mă placă și să o fac curioasă și să îi simt în aceeași noaptea buzele, ba mai mult, să mă ducă și la ea acasă. Mi-ar plăcea să las orice emoție și sentiment la ușă, la fel cum face ea cu măștile, dar ceva îmi spune că dacă vom continua în felul ăsta, s-ar putea să nu mai vreau altceva curând. Ceea ce nu e tocmai bine. Creierul meu o ia razna când simt ceva pentru cineva. Gândesc prea mult și duc totul în extreme și uneori am nevoie doar de douăzeci de secunde de nebunie. Douăzeci de secunde în care să mă apuc să scriu o carte despre ea sau…să-mi tai venele pentru ea. Nu ar fi prima oară.

Dar gândindu-mă la tot felul de prostii, mă trezesc cu mâinile în buzunar în mijlocul sufrageriei, cu eșarfa aruncată haotic, undeva peste haina ei, ca un obișnuit al acestui apartament care emană un aer din secolul trecut, dar și modern, în același timp. Și un apartament care nu aștepta musafiri, cu siguranță, judecând după cănile de cafea din sufragerie și revistele împrăștiate pe podea și ciocolata scumpă, aproape terminată. Mă simt atras de locul ăsta. Biblioteca este plină ochi de cărți, dar peste cărțile așezate atent, zac teancuri de reviste, toate de aparținând aceluiași brand. Ori este un fan înfocat, ori o leagă mai multe de acea revistă. Îmi plac pereții aceștia din cărămidă și geamurile astea mari, cu vedere spre Manhattan, sunt perfecte pentru o dimineață târzie de ianuarie. Sunt atras de fiecare colț al camerei sale, vreau să aflu cât mai multe despre ea și nimeni nu spune povești mai sincere decât camera proprie. Mă întreabă cât este ceasul, dar nu pentru a mă goni se pare, ci pentru a avea un pretext bun de a mă face să stau. Îmi place fata asta! Îmi spune că mi-a pregătit patul în dormitor, iar eu, fără pic de somn, iau o carte și mă duc în locul unde-mi arată că este dormitorul. Mă urmărește cu privirea, zâmbind și întrebându-mă dacă totul este ok. 

-Da, este foarte bine! Mulțumesc mult, cine știe de cine mă mai loveam și în seara asta dacă plecam acum.

-Da, așa măcar te-ai lovit de mine. Hai, spor la citit. Eu mă voi mai uita la televizor, daca nu ai somn, știi unde mă găsești.

Nu știu ce gândeam sau ce încercam să fiu, dar pentru câteva secunde m-am simțit James Dean și m-am întors și am sărutat-o, fără să o las să vorbească sau să gândească. Fără să o las să mă întrebe cine sunt sau ce fac, poate e timpul să mă descopere, fără măști, fără povești. Doar ea și eu. Poate doar îmi forțez norocul. Am luat-o de aceleași coapse goale și am ridicat-o pe mine, în timp ce ne sărutam. Simțeam cum se udă și cum buzele ei sunt avide după artă, sunt atrase de mine. Sunt atras de ea, mult prea tare decât trebuia să fiu. Mi-a spart carcasa care mă proteja, în mult prea multe locuri și acum, la prima zgarietură pe spate, am cedat și o las să mă citească. Pe sub petele de cerneală, prin spatele cuvintelor după care mă ascund, prin urmele cicatricilor care îmi marchează sensul vieții. Am trântit-o pe canapeaua din sufragerie și am sărutat-o puternic, iar ea mi-a răspuns cu aceeași foame pe care o aveam și eu pentru ea. Râzând, m-a îndepărtat de buzele ei și mi-a spus:

-Dacă facem asta, mâine vei avea o impresie proastă despre mine. Sunt sigură!

-Regula de aur. Nu din prima seară, nu? Sfatul suprem al mamei.

-Da, știi tu ce știi. Doar că tata e un idiot, deci nu am ce sfaturi să primesc de la mama. Plus că artiștii mă intrigă.

Am zâmbit și am lăsat-o să-mi descheie cămașa. I-am mușcat buza de jos și am început să o sărut pe gât, să simt gustul amar al parfumului scump cu care era dată. Degetele ei se plimbau pe ceafa mea și în parul meu. Spatele i se arcuia, în funcție de zona pe care o atingeam cu vârful limbii, iar respirația era din ce în ce mai greoaie și mai greu de controlat. Gustam din lobul urechii sale de care atârnau bijuterii, cu o foame greu de stăpânit. Îmi era foame de ea. Îmi este foame de ea. Mâinile mi se plimbau pe întreg corpul ei. Pe gât, pe sâni, pe burta, pe picioare, între picioare, în timp ce mâinile ei mă obligau să rămân în zone care o excitau foarte tare, ceea ce-mi plăcea la nebunie. I-am scos fusta neagră, lăsând-o doar în lenjeria intimă, tot de culoare neagră. Lenjeria despre care aveam multe întrebări la începutul serii. O admiram, o idolatrizam, simțeam multe în momentul acela, dar cel mai tare simțeam cât de mult vreau să fac dragoste cu ea, în noaptea aceea, în locul acela. Luminile erau stinse, dar puteam vedea clar totul, deoarece prin geamurile mari, New York-ul citea curios pagina din cartea vieții a fiecăruia, în care noi doi ne întâlneam. Astfel, luminile orașului se jucau pe corpul ei, lăsându-mă să o văd clar, ceea ce mă făcea din ce în ce mai tare. I-am deschis sutienul, lucru care m-a făcut să înjur puțin, iar pe ea să o amuze, dar a fost bine. I-am admirat sânii câteva secunde, o făceam mai mult timp, însă mâinile ei conduceau palmele mele pe sânii ei perfecți, pentru mine. Am luat între buze, pe rând, fiecare sfârc și îl sugeam încet până îl simțeam tare. Am coborât lent, atingând fiecare centimetru de piele cu limba, lăsând unghiile ei să mă zgărie și ascultând probabil cele mai frumoase sunete pe care femeile le pot produce, gemetele din momentele când sunt excitate. Era udă tare și voiam să fac acest lucru, atunci, acolo. Țineam cu tot dinadinsul. M-am uitat puțin la ea și am văzut-o puțin temătoare, muscându-și buzele. I-am dat chiloții la o parte și am atins-o cu varful limbii în locul cel mai umed dintre picioarele ei. A gemut încet și a prins cearșaful în pumni, iar cu  una din mâini mă trăgea de păr. I-am urcat picioarele după umerii mei și am încercat să o fac cea mai fericită femeie din noaptea aceea, din New York. Cu siguranță nu voiam să mă uite sub nicio formă. Eram deja avid după atenția ei.

