Etichete

, , , , , , , , , , , , ,

Bineînțeles că nu am rezistat tentației de a-i oferi ceva al meu și i-am dat bricheta mea, nu cea a lui Logan pe care mi-o împrumutase, fără să-i cer asta, pentru a-mi aprinde țigara. Cât timp își aprinde țigara se uită cu coada ochiului pe logo-ul brichetei mele. Nu-l va recunoaște. Nici nu trebuie. Am luat bricheta cu mine pentru că nu am putut scăpa de unele amintiri. Nu mă gândeam că o voi mai folosi după atâta timp. Îmi place foarte tare făptura din fața mea. Dubios de tare. A trecut jumătate de oră de când am văzut-o prima dată și deja îmi imaginez foarte multe alături de ea. De exemplu, cum ar arăta masa la care stăm cu paharele răsturnate și scrumul împraștiat pe jos din scrumiere și o parte din el lipit de coapsele ei, ușor umede din pricina transpirației și a intensității momentului în care o pătrund. Oare ce modele ar lăsa unghiile ei roșii pe spatele meu? Cărări către orgasm, pe care umblăm beți, mirosind a parfumuri scumpe, mirosuri pe care le vom pierde prin lenjerii, în zori, într-un apartament de hotel pe care îl vom avea doar al nostru timp de o noapte. Când ne vom trezi, vom fi dați afară din casa noastră de o zi, în care fanteziile noastre au prins curaj și glas pentru a geme. În care rujul ei și-a pierdut culoarea pe gâtul meu și hainele ei scumpe au înghițit mireasma parfumului meu, pierzându-și autenticitatea.

Îmi înapoiază bricheta și îmi zâmbește. Mi-ar mulțumi, dar mai mult ca sigur nu mi-a reținut numele, la fel cum nu l-am reținut nici eu pe al ei. Țigara moare încet pe buzele ei, precum relațiile din viața sa, probabil. Ridică paharul cu băutură cu delicatețe și gesturi fine pe care le urmăresc atent, ca un prizonier al unei vrăji care mă face să mă îndrăgostesc de prima femeie ce-mi iese în cale. Mai cere un pahar și ochii ei mă fixează, dar se uită în gol, parcă prin mine. Profit de ocazie și cer și eu barmanului o cafea. Ceea ce-l face pe Logan să mă întrebe de ce beau cafea la ora asta. Îmi vine să-i spun că nu prea seamănă cu tata, dar mă abțin și îi spun ca îmi place mai mult noaptea, de aceea încerc să rămân treaz. Oricum, nu e interesant să ascult poveștile lui Logan și întorc privirea spre noua mea prietenă. Ciudat, o consider deja prietenă, dacă ar auzi asta cred că ar râde de mine.

Oricum, poate e timpul să fac primul pas, deși nu-mi stă în fire. O să-i spun că nu i-am reținut numele și să mă scuze. Da, trebuie să o fac!

-Știi…

Oh, fuck! Nevasta lui Logan tocmai o roagă să meargă cu ea la baie. Îi spune asta la ureche, de parcă nu văd, oricum, unde se duc. Fuck your wife, Logan!  Îmi vine să-i zic, dar normal că nu o fac. Mă uit discret la fundul ei, când se ridică de pe scaun și își așează fusta. Îi pot vedea cu ușurință dungile chiloților. Aproape că-i simt formele în strânsoarea mâinii mele și parcă o aud cum respiră greoi, excitată de acțiunile mele. Toate astea, în timp ce buzele ei emană un aer cald în urechea mea și pe gât.

Mă întorc către Logan și nu pot să nu-i remarc zâmbetul cât toată fața. Nu cred că m-a văzut când o analizam de la spate, dar sigur a avut destule ocazii să mă analizeze în prezența ei. Mă simt stânjenit, nu-mi place ca cineva să-mi știe dorințele dinainte de a le vedea realizate.

-Huh, ce zici? Îți place? Mă întreabă cu un entuziasm de copil mic în preajma Crăciunului.

-Da, Logan, îmi place. De ce?

-Am văzut eu, cred că și ea te place. Ce zici?

-Nu zic nimic, nu știu nimic despre ea.

-Înțeleg. Măcar v-ați cunoscut, de acum, voi știți.

-Nu știam că am venit la “blind date”, așa-mi vorbești, parcă. Ai plănuit, cumva, faza cu toaleta?

-Oh, God! Nu! Nu am plănuit nimic, ești destul de matur să iei deciziile tale, deși…cea cu parcul nu a fost una prea matura.

Am râs și eu, recunosc. Are dreptate, dar sunt împins de cele mai multe ori de curiozitate să fac lucruri pe care, în mod normal, nu le-aș face. Mă sprijin, pentru prima data în acea seară, de spătarul canapelelor de la Hard Rock și ascult muzica pusă de DJ. E trecut de ora zece și lumea începe să iasă să se plimbe, să profite de ninsoarea care cade grea și calmă pe sutele de construcții de culoare gri,  din New York. Pe geam se vede Times Square, cu canalizările din care ies aburi și sutele de reclame atinse de fulgii mari de nea. E o lună aproape plină și în depărtare, în colțurile cu mai puțină lumină, reflectă în zăpada deja depusă și luminează difuz, cu o lumină de culoare albastră, străzile umede și grele de la miile de pași.

În bar, începe să cânte Sting-Englishman in New York. În același timp în care cele două ies din baie. Scarlett vine la Logan, însă ea rămâne în mijlocul barului, dând un scaun la o parte și mușcându-și buzele, în timp ce se uită insistent la mine și zâmbește la auzul melodiei.

